Uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarkach dla odpowiednich słów kluczowych może być wyzwaniem. Tym bardziej, że konkurencja na rynku jest bardzo duża i wiele firm już korzysta z usług agencji SEO. Pozycjonowanie stron kiedyś nie było tak popularne, dzisiaj, zwłaszcza po pandemii wielu ludzi właśnie tam przeniosło większość spraw do załatwienia. Tworzenie treści jest podstawą każdej kampanii SEO, ale jeśli masz trudności z tworzeniem treści bogatych w słowa kluczowe, może się to wydawać niemożliwe. Jeśli chcesz tworzyć treści bogate w słowa kluczowe, które będą również pomocne dla użytkowników, to dobrze trafiłeś!
Co to jest treść bogata w słowa kluczowe?
Słowa kluczowe (lub "frazy kluczowe") to słowa, których ludzie szukają w sieci. Wszystkie te słowa razem tworzą wysokopoziomową "frazę wyszukiwania", którą ludzie próbują znaleźć. Kiedy optymalizujesz swoją treść pod kątem tych słów kluczowych, nazywamy to tworzeniem treści bogatych w słowa kluczowe.
-
Słowa kluczowe są podstawą SEO. Bez nich nikt nie będzie w stanie Cię znaleźć.
-
Pierwszym krokiem do stworzenia treści bogatej w słowa kluczowe jest zbadanie najczęściej wyszukiwanych fraz dla danego tematu.
-
Wybierz te, które są istotne dla Twojej firmy lub mają przyzwoitą liczbę wyszukiwań.
Badanie słów kluczowych jest podstawą SEO. Jeśli chcesz zwiększyć ruch na swoim blogu, powinieneś zacząć od nauczenia się, jak wybierać właściwe słowa kluczowe. Zanim zaczniesz wpisywać słowa kluczowe, ważne jest, abyś poznał swoich odbiorców. Poświęć trochę czasu na przejrzenie komentarzy do postów na Twoim blogu i przeczytanie pytań zadawanych przez ludzi w mediach społecznościowych i na forach. Skąd przychodzą? Czego chcą się dowiedzieć? Jakie tematy ich interesują? Jakie mają pytania? Te spostrzeżenia pomogą Ci lepiej zrozumieć, do kogo próbujesz dotrzeć i o czym chcą czytać. Dzięki temu łatwiej będzie opracowywać odpowiednie tematy i pisać treści bogate w słowa kluczowe, które ludzie będą chcieli czytać.
Twórz treści, które mają charakter informacyjny
Treść bogata w słowa kluczowe to nie to samo, co treść naszpikowana słowami kluczowymi. Celem jest stworzenie treści, która będzie pomocna dla odbiorców - a nie tylko upchanie kilku słów kluczowych w kilku akapitach. Czytając i angażując się w treść, ludzie chętniej klikają na Twoją stronę z wyników wyszukiwania. A to właśnie jest źródłem prawdziwych korzyści. Zrozumiałe jest, że czasami będziesz chciał skupić się na jednym słowie kluczowym. Jeśli jednak będziesz próbował wrzucać słowo kluczowe co dwa lub trzy zdania, będziesz brzmiał nienaturalnie i sztucznie. Istnieje też ryzyko, że będziesz wyglądać jak spam słowami kluczowymi. Postaw się na miejscu czytelnika: Czy Twoje treści odpowiadają na ich pytania? Czy dostarcza przydatnych informacji?
- Admin